Petak, 18 Maj 2012
Istraživanje: Kofein utiče jače na muškarce nego na žene Štampaj Pošalji ovaj članak na e-mail adresu
Srijeda, 24 Decembar 2008

ImageNaučnici sa Univerziteta Barcelona su objavili istraživanje u kojem je dokazano da kofein utiče jače na muškarce nego na žene te da djeluje 10 minuta nakon unosa u organizam, objavio je BBC.

U istraživanje je bilo uključeno 668 volontera koji su bili praćeni i pregledani nakon unosa 100 mg kofeina putem espresso kahve u organizam.

Nakon unošenja kofeina naučnici su pratili ponašanje volontera te utvrdili kako kofein dosta utiče na psihičko stanje muškaraca i žena. Djelovanje je primijećeno već 10 minuta nakon unošenja kofeina ali je razlika u tome što je djelovao jače na muškarce nego na žene.

"Mnoga istraživanja dosada su provedena u vezi kofeina ali u niti jednom od njih se nije promatralo različito djelovanje na muškarce i pripadnice ženskog spola", kaže u vezi ovoga jedana od istražitelja sa Univerziteta Barcelona Ana Adan.

Naučnici smatraju kako bi ovo istraživanje moglo voditi ka lakšem određivanju najpogodnije prehrane posebno za muškarce a posebno za žene te ka otkrivanju ostalih razlika djelovanja hrane na pripadnike različitih spolova.

A.K.
MEDIAINFO.BA

Prati Mediainfo.ba na Facebooku Prati Mediainfo.ba na Facebooku

Sadržaje našeg portala od sada možete pratiti i preko Facebooka tako što ćete postati fan naše stranice.




Dodaj na Facebook
 
Advertisement

Advertisement